top of page

Bamboerietjes?!

Bamboerietjes?!

Het is bijna zover! Nog 35 dagen en ik vertrek naar Sint Maarten! 😊

Om het laatste stukje geld bij elkaar te verdienen heb ik nog een leuke nieuwe actie.

Vanaf NU kan je bij mij Tam’s Ocean Travel bamboerietjes bestellen! Bij het aanschaffen van deze rietjes steun je een aantal doelen:

Bali:

De rietjes zijn op Bali gemaakt door de lokale bevolking. Ze zijn helemaal handgemaakt en Tam’s Ocean Travel is er in gegrafeerd.

Weg(werp) plastic:

De laatste tijd raak ik steeds meer geïnteresseerd in het milieu en nu dan extra in de plastic soep omdat ik over de oceaan ga zeilen. Deze actie sluit daar natuurlijk super goed bij aan. Je hoort de laatste tijd natuurlijk steeds meer over de plastic soep maar toch komt er nog steeds meer dan 12 miljoen kilo plastic per dag in de oceaan terecht… Dat wordt er niet allemaal rechtstreeks in gegooid maar waait er ook in vanaf het land. Elk jaar worden er wereldwijd 500 miljard plastic tasjes gebruikt. Het is heel moeilijk om je voor te stellen maar dat zijn meer dat 1 miljoen tasjes per minuut! In de Grote Oceaan drijft een plastic massa die ongeveer 34 keer zo groot is als Nederland. Daarom is het belangrijk dat we met zijn allen proberen om minder wegwerp plastic te verbruiken. Om daar een goede start mee te maken zijn mijn rietjes natuurlijk een goed begin.

Drie goede doelen:

Bij de aankoop van deze bamboerietjes steun je dus mijn zeilreis, de bevolking op Bali en het milieu!

1 setje bestaat uit: 2 Tam’s Ocean Travel bamboerietjes met een schoonmaakborsteltje.

De prijs van de bamboerietjes is:

1 setje: €8

2 setjes: €12

3 setjes: €16

Je kan ze bestellen door mij een berichtje te sturen via: App, Facebook, mail of mijn website.

Let op! Ik heb een beperkt aantal rietjes dus wees er snel bij.

Groetjes,

Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page