top of page

Jachthaven Wetterwille

Hey allemaal,

Vorige week ben ik langs geweest bij mijn sponsor: Jachthaven Wetterwille in Loosdrecht. Daar heb ik kennis gemaakt met de super vriendelijke medewerkers van de haven. Ook heb ik natuurlijk de super mooie en grote jachthaven gezien.

Jachthaven Wetterwille en Interboat Holland beschikken in totaal over 400 ligplaatsen langs mooi verlichte houten steigers met overal stroom- en wateraansluitingen. Naast de ligplaatsen bieden ze ook mogelijkheid tot een droge stalling. Dit is ideaal voor mensen die af en toe gebruik maken van zijn of haar boot. Ook in de winterperiode is dit heel erg handig.

Hieronder de servicen voor de boten: Winter- en zomerstalling Droge stalling Schoonmaak en onderhoud

Zwenkkraan 2T en 4T Portaalkraan 20T Helling Heftruck Transporter Sleepboot

Inname oliehoudend water Milieustation Gescheiden afvalinzameling Moderne douchegebouwen Gratis Wi-Fi

Naast al deze servicen voor de boten beschikt de jachthaven ook over 2 restaurants: Eetcafé Anderz en Restaurant in de Watertuin.

Mama en ik hebben in de middag gezeten bij Restaurant in de Watertuin. De bediening was super vriendelijk en we hadden mooi uitzicht over de jachthaven. Echt een aanrader!

De openingstijden van Restaurant de Watertuin: dinsdag - zondag vanaf 11.00 uur. Openingstijden van Eetcafé Anderz: maandag - zondag vanaf 16.30 uur. gesloten op dinsdag.

Bij Jachthaven Wetterwille zijn er ook veel mogelijkheden op het gebied van huren. Er zijn verschillende boten te huren: Polyvalken Elektrische sloepen Loungeponton Luxejacht Motorboten

Ook zijn er andere activiteiten te huren: Suppen Fietsen

Voor meer informatie omstreeks de prijzen en reserveren neem gerust een kijkje op de website van Jachthaven Wetterwille of neem contact op: http://www.jachthavenwetterwille.nl/nl/rent/poly.php Tel: +31 35 58 23 304

Mocht je opzoek zijn voor een leuk uitje, een gezellige locatie voor een etentje of moet je naar de kapper (ja ja… zelfs de kapper is aanwezig op de jachthaven :) ga gezellig naar Jachthaven Wetterwille! Ik heb er een super leuke en gezellige ervaring gehad en ga er snel weer heen!

Ik ben super blij en trots dat hun mijn sponsor zijn :)

Oud Loosdrechtsedijk 171 1231 LV Loosdrecht

Groetjes, Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page