top of page

Sanne Sophia

Hey allemaal,

Tijdens een dagtripje op een 3-master naar pampus en terug heb ik een voorproefje genomen op mijn reis. Het schip heet de Sanne Sophia en de tocht was georganiseerd door Hollands glorie. Het was een prachtige ervaring om met de wind in de zeilen over het water te gaan. Aan boord mocht ik bij meerdere dingen helpen wat ik echt super vond. Zo mocht ik vooral helpen met het hijsen van de zeilen. Dit vond ik erg leuk omdat ik dat nog nooit heb gedaan en op reis natuurlijk heel veel ga helpen aan boord. Ik kan niet wachten tot mijn reis begint en ik mag gaan leren zeilen en ervaren hoe het is om op zee te leven. Ik heb een paar mooie foto’s toegevoegd met dank aan de fotograaf aan boord, René Sersansie.

Aankomend weekend komt er nog een bericht met leuk nieuws!

Groetjes,

Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page