top of page

Ik heb Geboekt!!!!

Happy news!!!! Ik heb definitief geboekt. Het is nu 100% zeker dat ik mee ga met Masterskip!! Op 19/02/2019 vertrek ik naar Sint Maarten om op de Wylde Swan te stappen en tot eind maart te varen met als eindbestemming Havana, Cuba.

Misschien vraag je je af of ik niet eerst een ander traject zou doen. Dat klopt. Maar ik had nog iets meer tijd nodig om alles te kunnen realiseren. Dit gaat nu lukken. En ik verheug me enorm om deze mooie locaties te bezoeken en meerdere weken door te brengen op de boot over de Noordelijke Atlantische Oceaan. Zo spannend!

Nu de laatste loodjes nog. Het laatste geld bij elkaar verdienen met werk en acties. Een studieplan met school, en ik maak sinds vandaag kennis met mijn reisgenoten in onze nieuwe groepsapp. Havana oe na na… ♪ ♫


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page