top of page

High tea voor oma's verjaardag en een nieuwe sponsor!

Hee lieve volgers,

Het is al weer een tijdje geleden maar ik heb weer een nieuwe update voor jullie!

Op dit moment ben ik niet echt bezig met de kleine acties maar probeer ik me heel erg te focussen op bedrijven of grotere activiteiten. Ik heb heel veel mailtjes gestuurd en ben bij bedrijven naar binnen geweest. Ik vind dat super spannend om te doen. Van de meeste bedrijven krijg ik een nee en sommige zijn enthousiaster en gaan verder kijken wat ze zouden kunnen betekenen.

Ik heb een nieuwe sponsor waar ik super blij mee ben! Jachthaven Wetterwille wil mij gaan sponsoren. Binnenkort zal ik langs gaan en dan zal ik wat meer over de haven delen.

Vorige week zaterdag en zondag ben ik bij opa en oma geweest en heb ik voor oma's verjaardag een high tea georganiseerd. Zondag was een geslaagde middag. Ik heb veel positieve reacties gekregen over de high tea en leuke gesprekken gehad. Het was super gezellig!

Iedereen die mij tot nu toe heeft gesponsord wil ik heel erg bedanken!

Ik zit nu op 57%! Joepie :)

Afgelopen zondag zou ik mee gaan varen met een 3 master waar ik super veel zin in had. Helaas is dat niet doorgegaan doordat er iets aan het schip kapot was. Op een ander moment ga ik dit alsnog gaan doen dus daar heb ik echt mega veel zin in!

Ook heb ik nog een vraagje voor jullie. Ik ben heel erg aan het zoeken naar bedrijven die het leuk zouden vinden om mij te sponsoren voor mijn reis. Ik vraag me af of jullie nog leuke ideeën hebben welke bedrijven ik zou kunnen benaderen of misschien andere ideeën van dingen die ik zou kunnen doen. Laat het me weten!

Dit was mijn blog weer. Ik denk dat ik jullie een beetje heb kunnen bij praten over de dingen die ik gedaan heb en die ik ga doen. Ik sta open voor alle tips, ideeën en opdrachten!

Tot snel, Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page