top of page

Pinksterweekend

Beste volgers,

Op 1e en 2e pinksterdag heb ik mijn eerste high tea verzorgd. In totaal was dat voor 16 personen! Het was super leuk om te doen. De gerechtjes die ik heb gemaakt zijn:

- Brownies

- American pancakes met jam

- Home made bonbons (zie hieronder meer)

- Bladerdeeg hapje met spinazie en tomaat

- Bladerdeeg hapje met spinazie en forel

- Choco en kaas croissantjes

- Sandwiches met zalm, tonijn en salami

- Smoothie met ananas, banaan, sinaasappel en peer

- (Thee natuurlijk ook)

Na deze high tea en een aantal keer werken zit ik nu op 19%!

De bonbons die ik had gemaakt vond ik zelf super mooi en lekker gelukt. Daarom leek het mij leuk om doosjes home made bonbons te gaan verkopen. Ik moet dit nog iets beter uitwerken dus daar komt snel meer nieuws over.

Over een tijdje ga ik weer nieuwe data prikken voor high tea. Als je interesse hebt om een keer een high tea te doen, laat het me weten! Ook tips zijn van harte welkom 😊.

Begin juni ga ik het schip voor het eerst zien wat ik super spannend vind. Ik ga dan natuurlijk foto’s maken en er een blog over schrijven.

Dit was mijn 3e blog. Houd mijn facebook en website in de gaten voor o.a. bonbon nieuws!

Tot snel,

Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page