top of page

Sushi en high tea

Beste volgers,

Super leuk dat je mijn 2e blog leest. Ik ben druk aan het werk bij “I love Sushi”, sushi rollen, crispy rollen frituren, schoonmaken, miso soep en salades maken. Hard werken in een warme keuken en soms lastig communiceren met mijn Chinese collega’s. Maar ook heel leuk en leerzaam. Ik denk dat het één van de leukste baantje is die een 15-jarige kan vinden.

Na mijn vorige blog hebben een paar lieve sponsors gereageerd en mede dankzij hen heb ik nu een mooie start gemaakt. De teller staat nu op 16%. Ontzettend bedankt daarvoor. Het is nog lang niet genoeg, maar ik zet alles op alles om mijn reis te realiseren.

Sponsoren kan natuurlijk ook met een tegenprestatie. Binnenkort verzorg ik twee keer een hightea, op eerste en tweede pinksterdag. Dus heb je interesse voor een verzorgde hightea brunch op je vrije dag, laat het me uiterlijk donderdag 17 mei weten. Brownies, sandwiches (met beleg naar voorkeur), hartige bladerdeeg hapjes, zelfgemaakte bonbons, verse smoothie en nog veel meer lekkers.

En wat dacht je van een personal seller? Heb je dat ook? Spullen/kleding die je niet meer gebruikt, maar ook niet zomaar weg wilt doen omdat ze nog best goed zijn. Je komt er niet aan toe om ze te verkopen zodat iemand anders er weer plezier van heeft? Voor een van tevoren bepaald percentage van de opbrengst, regel ik het voor je. Het kost je geen enkele moeite meer. Ik ben je graag van dienst.

In mijn vorige blog was de link naar mijn website niet goed te vinden heb ik gemerkt. Daarom hier nogmaals: https://tamarabraakman.wixsite.com/tamsoceantravel

Neem gerust een kijkje en als je de link wilt delen, graag!!! Feedback is ook van harte welkom.

Binnenkort meer blognieuws.

Veel groetjes,

Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page