top of page

De Atlantische oceaan over!

Beste lezers,

Al weken stel ik uit om mijn droom met jullie te delen. Ik ben allerlei plannen aan het bedenken en vind het heel spannend om echt mijn campagne te starten. Maar nu is het de hoogste tijd. Want ik heb heel hard jullie hulp nodig om het te realiseren!

Mijn droom? Ik wil de Atlantisch oceaan oversteken met een tweemaster!

Dit is een studiereis gedurende 6 weken met andere scholieren uit heel Nederland. Omdat dit iets is wat je maar één keer in je leven meemaakt, heb ik besloten om een blog bij te houden over mijn voorbereidingen naar de reis toe en mijn belevenissen tijdens de reis.

Je vraagt je misschien af hoe ik op dit idee gekomen ben. Op school ging ik naar oriëntatie lessen van vakken die ik in 4 Havo zou kunnen kiezen. Alles waar ik heen wilde had ik gezien. Dus ging ik naar een vak waarvan ik niet wist wat het was en dat heel interessant klonk, namelijk iets met avontuur. Dat bleek geen vak te zijn maar een voorlichting van Masterskip. Masterskip is de organisatie die zeilreizen organiseert voor scholieren van 4 havo en 4/5 vwo. Het schip vaart van Nederland, naar de Canarische eilanden, via de Antillen, naar Cuba en weer terug. Ik vond het gelijk super cool! Wat zou ik dit graag mee willen maken! Met een team van leerlingen zeilen op dit prachtige schip, leven met de natuur, ver weg van thuis en de bewoonde wereld, studeren aan boord en veel over mezelf leren. En natuurlijk de oceaan over!

Voor deze reis heb ik geld nodig. Hieraan probeer ik te komen door veel te werken, leuke acties te organiseren (zoals een High Tea of een lekker etentje) en sponsors te zoeken. Op mijn sponsoring pagina vind je hier alle informatie over. Heb je een leuk idee voor een tegenprestatie in ruil voor sponsoring, laat het me weten!

En mijn zeemijlen zijn te koop! ;-)

Wil je op de hoogte blijven? Volg mij op Facebook (zie onderaan de pagina), abonneer je op mijn blogs en lees alle informatie op mijn website.

Tot mijn volgende blog. Ik ben heel blij met al jullie hulp en ideeën!

Liefs,

Tam


Recente berichten
Archief
volg me op:
  • YouTube Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page